קבלן מפתח – סוף לכאב ראש

קבלן מפתח – סוף לכאב ראש

אז החלטנו לשדרג את מקום מגורינו: את הבית שלנו! כמה זמן אנחנו עלולים לבזבז על לתאם בין כל הקבלנים, לבדוק עמידה בלוחות זמנים, לפקח על איכות העבודה, לוודא מי עושה מה ומתי, לנהל משא ומתן- ובקיצור – כאב ראש אחד גדול.

כולנו רוצים ראש שקט. כולנו רוצים ליהנות מהדברים הטובים בתהליך בניית בית (ויש כל כך הרבה), לכן ישנו פתרון פשוט ויעיל- קבלן מפתח

קבלן מפתח ירכז עבורכם את כל ההתעסקות מול כל הגורמים.

הוא לוקח בחשבון את כל הבקשות שלכם ויודע לנהל את שאר הקבלנים על הצד הטוב ביותר, הוא חוסך מכם את כל ההתעסקות ולמעשה הוא האחראי על הניהול של כל פרויקט הבנייה שלכם, הבית שלכם!

קבלן המפתח יפקח על הפרויקט ויוודא שהוא מבוצע כראוי, מול כל הגורמים הרלוונטיים – חשמלאי, עבודות טיוח, אדריכלות, אינסטלציה – והרשימה עוד ארוכה…. 

כך למעשה, תדעו תמיד שיש לכם למי לפנות – בדגש על אדם אחד בלבד, אשר יהיה הכתובת הבלעדית עבורכם, כך שלא תצטרכו לרדוף אחרי קבוצה של אנשים, לבזבז את זמנכם היקר, ולהפוך תהליך כל כך יפה ומרגש, לארוך, מייגע וקשה.

לבחור נכון

כדאי לבחור קבלן מפתח שגם יודע את העבודה וגם מכיר את האנשים הנכונים  – ובכל זאת ראוי לציין: יש לוודא שקבלן המפתח בוחר נכונה את קבלני המשנה – שיהיו הראויים והאיכותיים ביותר וימנעו תקלות עתידיות – ובכך למעשה ברגע שהאחריות נמסרת לקבלן המפתח, אתם יכולים להיות רגועים עד לרגע שהבית בנוי פיקס – והוא מוכן למגורים עבורכם! 

להרגיש בבית

הרגע המרגש הזה בו הבית בנוי ומוכן, בעל ערך כל כך גבוה, כך שעדיף וכדאי לקחת את ההשקעה ברצינות, כדי שתהיה יציבה, נכונה ומדויקת לטווח הרחוק.

מה גם, שהמלאכה כה רבה גם לאחר שתסתיים הבנייה – אם זה בעיצוב, בריהוט, בגינון – ולכן החיסכון בזמן ובאנרגיה במרדף סביב כל הגורמים, הוא בהחלט יעיל עבורנו ומאפשר לנו להתפנות לדברים אחרים ולסיים את הפרויקט בצורה הראויה ביותר.

אצלנו, ״דב גראו״- חברה לבניין ופיתוח בע״מ תוכלו לקבל את השירות הזה ברמה הגבוהה ביותר, באופן שבו באמת תוכלו להגשים את חלומכם ולבנות את בית חלומותיכם בצורה האיכותית והמקצועית ביותר! 

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn

צרו איתנו קשר

כתובת: המושב 42, פרדס חנה כרכור